مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:302020-12-23سياسي

ضرورت بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی، گفت: دشمن نخستین جامعه هدف خود را از جوانان برگزیده و باید به آنها در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی بها داده شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی، گفت: دشمن نخستین جامعه هدف خود را از جوانان برگزیده و باید به آنها در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی بها داده شود.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در نشست مسئولان کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با تبریک این ایام، اظهار کرد: این جلسه به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی با قدردانی از آحاد ملت ایران در مقابله و کنترل ویروس کرونا، افزود: همه گروه ها برای مهار ویروس کرونا وارد میدان شدند؛ بنابراین ملت ایران در کنترل این بیماری می توانند برای همه دنیا مثال زدنی باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ویروس کرونا، سیل، تحریم و ضعف بعضی از مدیران با درایت مقام معظم رهبری و مردم مدیریت شد، تصریح کرد: در عصر حاضر قدرت های بزرگ در کنار این بیماری رو به افول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی

ضرورت بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی